2010-03-01

 


  


  


  


ένας μη-χώρος 



6 σχόλια:

Aurora είπε...

Πού είναι αυτό;;
Ο χρόνος έχει σταματήσει.
Ρε, δεν ξέρω τι ψυχολογικά έχω ή τι μεταφυσικές εμπειρίες, αλλά τα εγκαταλελειμένα κτίρια με συνεπαίρνουν απίστευτα! Λες και μπαίνω σε άλλη διάσταση, δεν μπορώ να το εξηγήσω!

Πρασινη νεραιδα είπε...

δεν μπορω να σου αποκαλυψω απο εδω.

ειμαι σιγουρη ομως οτι δεν εχεις παει.
"Ο χρόνος σταματά, ο χώρος περιμένει να παρουσιαστεί μια απότομη εμπειρία, όπως στην προκειμένη η δική μας επίσκεψη, με σκοπό να μας υπενθυμίσει την ύπαρξή του και να μας καλέσει να τον «περπατήσουμε» όπως θα συνέβαινε με οποιονδήποτε άλλο αστικό χώρο".

Aurora είπε...

Μοιάζει με το αεροδρόμιο Λευκωσίας. Εκεί δεν είναι; Μια φορά πέρασα απ΄έξω και είχα παλαβώσει. Ήταν η υπέρτατη εμπειρία παρουσίας σε χώρο με μεταφυσικούς συνειρμούς!
Πάντως, άψογες οι φωτό που έχεις εδώ. Εύγε.
Αν θέλεις να διευκρινίσεις πράγματα ή να λύσεις την απορία μου:
asofologies@gmail.com

Pollopaiti είπε...

Μόλις σου έγραψα άλλο σχόλιο και εξαφανίστηκε! Τέσπα, σου βάζω εδώ τη διεύθυνση μου μπας και καταλάβει μας κανένας. slashia@gmail.com

Dr. Prixtis είπε...

aerodromio leukwsias fantazomai :-(

Homo Erectus είπε...

και ο χώρος;




Για όσους ρώτησαν ή και για όσους αναρωτηθούν αργότερα, να σημειώσω ότι δεν είναι όλες φωτογραφίες που τράβηξα εγώ.
Κάποιοι φίλοι μου (thanks J and Ro) αποφάσισαν να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο blog με αυτόν τον τρόπο.

Ετικέτες

Green fairy (20) Jasper (11) Rodoula (6)